aika vastaavia ajatuksia on tullut muillakin mieleen kuin itsellä
jälkiviisaana: olis pitänyt pestä kunnolle ennen purkamisen aloittamista
no purkaminen aloitettu ulkona pakkasessa eikä ole mahdollista lämpimällä pestä...
romua on konehuoneessa melkoisesti eikä oikein noihin kaikkiin väleihin edes pesurilla pääse kunnolla purkamatta
jotain on vaan pakko tehdä/putsata ennen kasausta
öljypohjan irroittaminen turhan työlästä... luovuin ajatuksesta purkaa alakerta motivaatio puutteen ja rahan vuoksi (oli ajatus koko kone leväyttää)
uudet mehut ja siirapit tottakai tulee ja varmasti huuhtomalla nekin
painepesuri oli provo

ei noita saa suojattua oikein kunnolla
mikään teippi suojaus tuskin pysyy öljytahmassa kunnolla muutenkaan saatika paineella ruiskittuna
paikoitellen on sentin kerros "tahmaa" joten kaapimaan joutuu väkisinkin
jarrujen pesuainetta mietin hyvän irroitus kyvyn ansiosta
toiseen käteen rätti ja tiskiharja kanssa räpläämään
__________________
(lukihäiriö useasti kirjoituksiini iskee eikä välimerkit löydä paikkojaan)
ajo ja harrastekalustossa seka käyttäjä

projekti kalustoa laidasta laitaa (moni kesken eräisenä mieltä vaivaamassa) autoja, pyöriä, veneitä...
www.nmb.fi
kennel neulavuori(facebookissa)