Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 29.03.2014, 11:15
neulavuori:n Avatar
neulavuori neulavuori ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.07.13
Sijainti: jyväskylä
Viestit: 186
Perusasetus

aika vastaavia ajatuksia on tullut muillakin mieleen kuin itsellä

jälkiviisaana: olis pitänyt pestä kunnolle ennen purkamisen aloittamista

no purkaminen aloitettu ulkona pakkasessa eikä ole mahdollista lämpimällä pestä...
romua on konehuoneessa melkoisesti eikä oikein noihin kaikkiin väleihin edes pesurilla pääse kunnolla purkamatta

jotain on vaan pakko tehdä/putsata ennen kasausta
öljypohjan irroittaminen turhan työlästä... luovuin ajatuksesta purkaa alakerta motivaatio puutteen ja rahan vuoksi (oli ajatus koko kone leväyttää)
uudet mehut ja siirapit tottakai tulee ja varmasti huuhtomalla nekin

painepesuri oli provo ei noita saa suojattua oikein kunnolla
mikään teippi suojaus tuskin pysyy öljytahmassa kunnolla muutenkaan saatika paineella ruiskittuna
paikoitellen on sentin kerros "tahmaa" joten kaapimaan joutuu väkisinkin
jarrujen pesuainetta mietin hyvän irroitus kyvyn ansiosta
toiseen käteen rätti ja tiskiharja kanssa räpläämään
__________________
(lukihäiriö useasti kirjoituksiini iskee eikä välimerkit löydä paikkojaan)
ajo ja harrastekalustossa seka käyttäjä
projekti kalustoa laidasta laitaa (moni kesken eräisenä mieltä vaivaamassa) autoja, pyöriä, veneitä...
www.nmb.fi
kennel neulavuori(facebookissa)
Vastaa lainaten