Viestiketju: EGR moottorin riemuja
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 28.03.2014, 17:30
JaakkoM:n Avatar
JaakkoM JaakkoM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.09
Sijainti: nivaLA
Viestit: 300
Perusasetus

ohjelmoimalla sen saa pidettyä kiinni ja jos egr:ällä ei ole putkistossa antureita(epäilen vahvasti) niin sokea "tiiviste" toiseen päähään ohjelmoinnissa se etu että muuttaa turbon kulmia niin että ei "paineista" tahallisesti pakopuolta

traktori puolella kokeiltua
saatiin 50hp dynoon ainoastaan sillä että suljettiin egr ja ohjelmoitiin turbon siivet uudelleen. BTW

pako paineet on todella järkyttäviä noissa egr himmeleissä

velipoijan 6.2d:n imupuolikin oli suht tukkoisen näköinen ku EGR oli käytössä 140tkm tosin 80luvun lopun nokileka on hiukka eri asia kuin commonrail koneet mutta kumminkin

itellä transporter t5 ohjelmoitiin juurikin kyseisen ongelman vuoksi ja DPF katosi jostain kumman syystä

omassa kansi remppa tehty 50tkm sitten ja oli jo hyväisesti ryynää imuputkissa vaan ei tuu enään ja Woimaa tuli lisää rutkasti sekä ihme ja kumma kulutus on puonnut noin 1,2L/100km mutta testiä ei vielä ajettu kuin 1500km ja sisältynyt normaalia enemmän matka ajoa
__________________
Simply put klever


Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis

Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja
Vastaa lainaten