Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_
Eipä ne uudet koneet niillä Longlifeöljyillä kestäkkään. Se paskan määrä moottorin sisällä on aika infernaalinen jo 100tkm ajetussa autossa kun on ajettu pitkällä vaihtovälillä. Kyllähän se toimiva systeemi on jos autolla ajetaan se 150-200tkm ja paalataan sen jälkeen. Ei ole itse ees tarvinnut harkita semmosen auton ostamista jolla on ajettu "Longlife ohjelman mukaan" kun olen auki käyttänyt muutaman kyseisen laisissa autoissa olleen koneen.
|
Mikä sitten on sellainen longlife-huoltoväli että kone menee paskaksi 200tkm ajettuna? Ainakin oman V70 toimii ihan fine 30tkm vaihtovälillä, tosin eihän tuolla ole ajettu kuin vasta 425tkm... Viime kesänä vaihdoin öljyntasoanturin tiivisteen ja samalla kuikuilin lampulla sisään, aikalailla puhtaat alumiinipinnat siellä näkyi.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!
Timo Rautiainen & Neljäs sektori
|