Kyllä siellä tyhjäkäynnillä pitäisi myös paineita olla vähän. Itellä tyhjäkäynnillä, 750r/min 1.7 bar painetta lämpimällä moottorilla ja kylmällä riippuu onko pakkasta vai ei niin 5-7,0 bar. Tietysti mulla vaikuttaa se että moottori on juuri laakeroitu uusiksi. Sama perus lohkohan näissä 60/61 on pienin muutoksin ja ei näissä ole säädettävää paineen säädintä. Kuormitusventtiilit hoitavat öljyn kierron ohjausta ja pumppu. Mutta veikkaisin että laakeroinnilla paranisi kummasta. Samalla kun käyttää jakopään auki ja katsoo pumpun niin huolettomimmin saa ajella. Jos sulla liuskat kerkiää kääntyä päälekkäin niin joudut hommaamaan toisen moottorin. Nyt voisit saada laakeroitua edullisesti. Mut tää vaan mun näkemys, kun kerran on kalliin remontin joutunut tekemään.
|