Nämä ketkä väittää että 95 kuluttaa enemmän niin onkos teillä mitään todistetta tästä esittää? Meikäläisellä on nimittäin esittää että sillä ei ole mitään väliä käyttääkö 95:sta vai 98. Ajoin 2kk 95:lla ja toiset 2kk 98:lla. Autoa tankattu kerran viikossa, joten siellä ei kyllä parin viikon jälkeen voi olla 98 tankissa tai 95:sta tankissa kun on ajeltu 98:lla. Ei ole kyllä minkäänlaista kulutuseroa. Joka kerta kun tankkasin auton niin vedin tankin ihan piripintaan. Jokainen tankkaus kirjattiin ylös ja samalla merkattiin ylös kilometrilukema. Softa laskee siitä sitten automaattisesti kulutukset.
Ihan täyttä paskaa että 98 kuluttaa vähemmän. Se maksaa enemmän niin ei ole mitään järkeä tankkaa sitä. Virallisesti tuossa autossa ei saisi edes käyttää tätä uutta E10 bensaa, mut sitä se edellinenkin omistaja on käyttänyt ja hyvin se auto toimii. Mä olen ajanut jo n.10tkm 95:lla, joten ne ongelmat varmaan olisi tullut jo jos sellaisia olisi.
Vähän sama homma kuin broidi tankkaa sinnikkäästi autoonsa 98 ihan vaan sen takia kun se kuluttaa vähemmän. Mutta kun se ei merkkaa yhtään mihinkään tankattua polttoaine määrää. Eli se on vaan tälläinen fiilis että kyllä se vie vähemmän. Jos tarpeeksi moni täällä palstalla esittää että osaa kävellä hienosti veden päällä niin kuinka moni urpo täällä uskoo sitä? Mä veikkaan että aika moni ja näin ollen nekin kokeilee sitä todeten ettei tästä hommasta tule yhtään mitään. Sit avaudutaan esson baarissa..
|