Eilinen meni kaljotellessa mutta tänään saanu pikku näpräystä taas tehtyä mm takaperän öljyt vaihdettu, hyvän näkösethän nuo oli vanhatkin.
Samoten tuli kiinnitettyä nuo letkut ja johdot paremmin koriin ettei roiku enää kovin tyrkyllä:
Listalla olis isompia hommia ainakin vielä ne long armit eteen ja pellitys tankille.
Yks pitemmän ajan harkinnassa olleista jutuista olis vaihteeks pikku muutos konehuoneeseen, ongelmana meinaa siirtymillä ja pitemmissä
mutaspoori vedätyksissä noilla isommilla renkailla ja maastopaineilla olla koneen lämpöjen nousu ikävästi. Tuohon on ollu mielessä nykyisten jo
tehtyjen muutosten (isompi kolmirivinen syyläri, sähkönen kiertovesipumppu, sähköflektit, jne.) lisäks tällanen:
http://katuauto.fi/product_info.php/...roducts_id/284
Eli vesi-metanoliruisku

Tuolla pitäs saada noita lämpöjä ilmeisesti alemmas kohtuu helposti? Pistäs ruiskun kytkeytyyn jossain 0.5bar kohdilla
päälle niin 1.2barissa luulis lämmöt pysyvän paremmin kurissa kuin aiemmin.
Hintaahan tuolla taas on mutta katellaan...