Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NiFa1
Olipa kummallisen vaikeaa tuo jarrulevyjen vaihto King cappiin  Oon yleensä tottunut siihen että kun ottaa renkaan irti ja jarrusatulan edestä niin levykin lähtee  Onneksi osat on Cäppiin halpaa ku saippua  Levyt, palat ja vetarin suojakumi yhteensä 110e
Kuinka v-mäistä tässä on sitten noitten takarumpujen aukaisu ja huolto?
Ja hei, miten Cäppiin sais vähän joustoja? Näähän ei tunnetusti kovin notkeita ole? 
|
Takarumpujen irrotukseen tarvii kaksi 8mm tavallista pulttia missä reilusti kierrettä. Kun napaa vasten voi kiertää pultit ja rumpu lähtee irti.
Näissä jumiutuu se käsijarrun linkku niin sieltä alaosasta, kuin siit vaijerilinkustakin. Alalinkun ku saa liikkuun, niin vääntää nitkuttaen irti ja hierasee reikää vähän viilalla tai pirralla... Hapettumat siis veke, kun jotain alusekotetta tuo osa.
Linkku sit kahdella 12mm kannalla olevalla pultilla jarrukilpeen kii, ja tässä on tappi (akselina) sokkarenkaalla sit. Tästä sit kannattaa kaa se linkkuvipu ottaa ihan irti ja hieroo lamellilla pintaruosteet tallin lattialle. Maalaus, tai sitten laittaa kevyleti vaseliiniä tuohon ni ei jumitu heti ja pysyy ruoste poissa. Tässähän on suojakumi juuressa ulkopuolella ihan tehtaan jäliltäkin.