Eteenpäin tänään. Tuli todettua pieni suunnitteluvirhe painelaakerin kanssa. Ei yllä asetelmaan vaan on 20mm liian lyhyt. Sorvaan jatkoholkin painelaakerin kannattimeen ni saapi sitten laatikon takas paikalleen. Loppuis pikkuhiljaa tää laatikkojumppa

Toki rupeen olee siinä aika hyvä jo
Ohessa tein tänään kannakkeet ja kiristimen lisälaturille, josta saan samalla alipaineen autolle. Kertokaapas ihmiset minulle nyt rautalangasta vääntäen, että mitenkä ne kaksi laturi samaan aikaan saa pelaamaan autossa? Toinen laturi on 120A volkkarin oma sisäisellä jännitteensäätimellä. Tämä lisälaturi on Daihatsu Rockyn, jossa perinteinen ulkoinen toyota jännitteensäädin. Saako näitä toimimaan keskenään kunnolla? Pitääkö olla yksi yhteinen säädin vai mitenkä?
Jos näitä ei saa pelaamaan yhdessä niin mitenkäs tämä lisälaturi saadaan sillein, että se ei lataa moottorin käydessä? Eli hyödyntäisin siitä vain alipainepumpun sitten. Maadotetaanko se jotenkin jotta se ei itse pääse kehittämään herätevirtaa itselleen?
Laturille tuli tuollainen korvakko.
Kiristin systeemi.