Arvatenkaan kulutus ei muuttunut tolla remontilla, joten lainasin kaverilta OBD-skannerin ja katsoin anturitietoja. Muuten kaikki ok, mutta MAP näytti tyhjäkäynnillä 10-11 kPa lukemaa, ja kierroksilla 7-9 kPa. Kierroksilla (WOT) sen pitäis olla noin 100 kPa. Vikakoodia ei ollut, koska sähköisesti se oli rajoissa eikä ollut katkoksia piirissä.
Tuossa läppärungon edessä se sijaitsee. Putsasin ton putken ettei sinne jää mitään ahdistamaan, samaten anturin pohjaan tulevan 90-asteisen letkun pätkän tarkistin ettei ole rikki.
Siinähän se. Nyt kulkee niinku ennenkin, ja kulutuskin tippui entisiin lukemiin.

[/QUOTE]
Tulikos sulla uusi anturi?
Vai riittikö pelkkä letkun puhdistus?
Itse äsken kattelin tolla bluetooth lukijalla noita arvoja.
Näytti sellasta 30kpa tyhjäkäynnillä.