Juu kyllä niillä ainakin minuntapauksissani on ollut vaikutusta. (olen käyttänyt sitä aina kerran jokaiseen ostamaani autoon jo parin vuoden ajan..)
-Minä ainakin olen pannut täyden purkillisen tankkiin ja täysi tankki pensaa perään niin sekoittuu..
-Sanoi ne seos-suhteet siinä purkin kyljessä mitä vaan...
Tiisseliautoihin olen käyttänyt tuota Forté:a ja näissä nykydiisseleissä eron huomaakin paljon herkemmin.
Ja nyt kun sain viimein veten hankittua niin se taisi olla STP:n aine mikä sattui tarvikeliikkeessä olemaan ja kehuivat sen vielä suuttimien puhdistuksen lisäksi poistavan karstaakin venttiileistä/kanavista+palotiloista. -Hyvä myyntipuhe...
-Mutta kyllä se mielestäni vaikutti vetenkin käyntiin ennemmin positiivisesti kuin päinvastoin, että aion käyttää vastakin.. :-)
Tuo Forté taisi olla kalliimpaa eikä sitä ainakaan näillä leveysasteilla ole joka varaosaliikkeessä? -Mutta ainakin näihin nykydiisseleihin (esim. mb:n cdi) suosittelen sitä.
Ja kun menette niitä litkuja ostamaan niin katsokaa että se myyjänretale myy teille bensa-autoihin bensa-auton litkun ja tiisseleihin tiisselin liemen, -ne räkänokat ei tunnu aina olevan ihan perillä niistä jutuista. (kun ne sillä "Datsun Cherryllään" tulee sinne duuniin myymään niitä Champion-tulppiaan niin niillä ei monestikkaan kiinnosta että onko siinä kaks-kurkkuisessa bing-kaasuttimesssa ne suuttimet karstassa vaiko eikö...)
Edited by - HKr.vette on 01/11/2004 17:54:14
|