Noh, käytetyt välitykset akselista toiseen, niiden shimmaus ja jokseenkin vinkumattomaksi/ toimiviksi saaminen -> yksi viikonloppu tallilla jos ei ole kauheasti ko. hommaan perehtynyt, ja mahdolliset uudet laakerit yms..
Lehtijousien pedit hitsaa akseliin kymmenessä minuutissa, ja niiden alkuperäisten kiinnikkeiden poisleikkelyyn ja uusien tekoon sopivasta putkipalkista menee max. tunti per akseli. Jos itsellä olisi vaihtoehtona halvat valmiiksi 4.11 välityksillä olevat perät mihin uudet kiinnikkeet vs. vanhojen välitysten siirto perästä toiseen, tekisin uudet kiinnikkeet.
Raideleveys ja pulttijako on molemmissa sama, joten siinä ei ongelmaa. Eikö löydy YJ:n akseleita mistään valmiiksi oikeilla välityksillä, käsittääkseni pikkukoneisen manuaalin välitys on 4.11 YJ:ssä?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
|