onkos kukaan perehtynyt ton säätimen tomintaan ja säätöön?
Tällänen ohjehan on olemassa:
Pumpun penkityksen/takaisinkiinnityksen jälkeen tyhjäkäynti tulee säätää moottorin käydessä. Ison kupumutterin (iso nuoli) alla oleva joutokäynti säädin pyöritetään auki. Tyhjäkäynti säädetään omasta ruuvista (pieni nuoli) 700rpm. Tämän jälkeen tyhjäkäyntisäädintä kiristetään niin että tyhjäkäynti asettuu noin 750-800rpm. Kaasuvivusta "ryntäyttämällä" todetaan ettei moottori sammu. Mikäli sammuu, niin tyhjäkäyntisäädintä kiristetään viellä vähäsen, ja tyhjäkäyntiä piennenetään
mutta onko tämä säätö optimaalinen jos haluaa maksimi väännön tyhjäkäynnille?
että pitääkö se jöutokäyntisäädintä löysätä vai kiristää?
ei jaksais kokeilemalla hinkata, ku sitä joskus jo kokeilin säädellä mut mä siinä mitää huomannu
mä tykkään alhasesta tyhjäkäynnistä ku on pitkät välitykset...