ei oo normaalia 2T vehkeessä tuollanen.. ihellä ollu muksuna "kisatehonen" (24hp) 80cc KX kawa ja siihen vaihtu kerran kesässä mäntä ja paristi kesään männänrenkaat, plus ketjuja, rattaita ja paristi lootaöljyt ja sit normi jarrupalaa jne tarpeen mukaan ja sillä oikeesti AJETTIIN ihan saatanasti. sit oli tappiin viritetty 125cc DT jamppi ja siihen oli jo selkeempi "huolto-ohjelma", eli virityksen jälkeen männänrenkaat ~2500km, mäntä ~5000km ja poraus kerran ~10tkm. miulla mäni 2-3 ketju+ratassettiä tuohon kymppitonniin, sekä 2 etu ja 3 takanakkia, eli jokanen voi päätellä ajotyylin noihin kilsoihin :P ainiin ja niitä jarrupaloja ja öljynvaihdot ja kaks repullista tulppia per ajokausi, deeteessä oli tapana potkasta tulppa startissa paskaksi jos huono tuuri sattu, eli viikkokulutus saatto olla pahimmillaan vaikka 10 sytytystulppaa jos ei onni suosinu ja sit jollain ajo tuhansia(kin) kilometreja
urku auki huudattamista nuo 2T vehkeet ei kestä, siis tarkotan nyt silleen et tasasilla kierroksilla vaijeri oikosena huudatetaan "minuuttitolkulla", pumppukaasulla niitä ajetaan ja toisekseen ei spoorissa tai radalla voi luukuttaakaan tolkuttomana tai tekkee kipiää

mut tosiaan tasakaasu oli KX:lle ja tuolle DT:llekin myrkkyä, ne tuppas jostain syystä lämpöleikkaamaan aika herkästi. liekö jotain tekemistä DT:ssä alkeellisen tuorevoitelun kanssa, että tasakaasulla se ei voitele kunnolla, tai sitten polttoaineseos menee liian laihalle yläkierroksilla ja tulee hazardi. jos en ihan väärin muista, niin KX piti ajaa 6% seoksella ja sitä myötä tulppien vaihtoshow ja tohohommelit karstojen polton suhteen tulee kyllä tutuksi :P nuo vehkeet toki on vähän vanhempaa kaartia mitä tuo siun esimerkkipyörä, mut pittää muistaa, että metalliseokset jne ei ollu niin hyviä kultasella 90-luvulla, mitä ne nytten on, eli kertoo kyllä totuuden aika julmasti, että fillarissa on pitäny melkein olla jotain häikkää jo heti lähtöjään, tai sit honda on alkanu tekemään paskaa, koska aikonaan niiden alakerrat oli kyllä tosi lujia mitä oon kuullu..