Nyt kun tuli muutettua tuo paisuntasäiliö tuollaiseksi suljetuksi järjestelmäksi niin eipä tullut mieleen ettei se oikein toimi perinteisen syylärin korkin kanssa.
Letkuliitoshan sieltä aukes kun paine nousi liiaksi ja tietenkin jakolaatikon yläpuolelta.
Eilen aloittelin ja tänään jatkoin eli jakis lattialle ja liitoksen korjaus.
Eipä ole helppo tuota jakistakaan irroittaa kun kuskin puolen kannake pitää irroittaa jotta se mahtuu välistä tulemaan alas, pakoputki on niin hyvin tiellä. (eikä muuten irtoa).
Yrityksen ja erehdyksen kautta muistin älysin rälläköidä syylärin korkista jousen ja alalautasen pois eikä tee enää painetta. Kiitokset konsultaatiosta ja varmennuksesta Jarelle.
Välikardaanin ristikkokin tuli samalla vaihdettua.
Etukardaanissa ei näköjään ole haarukat samassa linjassa eli se pitää vielä vetää poikki ja oikoa samaan linjaan, tuplaristikko kardaani olisi kyllä parempi.
|