Näytä yksittäinen viesti
  #425  
Vanha 15.03.2014, 11:40
Jeep-Antti:n Avatar
Jeep-Antti Jeep-Antti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.06
Sijainti: Anjala, .
Viestit: 311
Perusasetus

Yksi hyvä akku takana on parempi kuin 2 tai kolme erilaista akkua. Haittapuolena lähinnä ainoastaan pitkät kaapelit etuvinssille ja startille. Lataus toimii huonosti, jos akut ottaa erilailla latausvirtaa vastaan(se missä on pienin sisäinen vastus latautuu ensin ja muut sitten joko latautuu tai kuolee pois).
Paras olis jos edessä olis alkuperäisen laturin perässä auton omille sähköille akku ja taka-akulle kokonaan oma tehokas laturi. Vaihtoehtoisesti jos yhdellä laturilla mennään ,niin eteen täyteen ladattu vara-akku pääkytkimellä irroitettuna(esim.maakaapelin välissä). Tarvittaessa jos iso taka-akku hyytyy ,vois pääkytkimen kääntää kiinni ja vara-akku pelastais tilanteen. Voi sitä etuakkua myös ladata käytön jälkeen(pitämällä pääkytkintä kiinni) ,mutta jatkuvasti kytkettynä latausongelmia tulee helposti yhdellä laturilla.
Vastaa lainaten