Viestiketju: volvo c202
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 14.03.2014, 18:08
Valp Valp ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 01.12.08
Sijainti: HKI
Viestit: 28
Perusasetus

Jarrujen pyöränsylintereiksi käy samat kuin 60-70 luvun pitkässä Land Roverissa 2,6 litran 6 pyttysellä bensakoneella. Altyco myy näitä ja ottaa jostain kulmasta pikkaisen rälläkällä pois, jotta mahtuu muistaakseni kilvestä läpi, tai johonkin otti kiinni muuten. Mutta kyseiset osathan ovat paljon paljon halvempia jos tilaa suoraan englannista Lantikka puljuista esim. Paddocksilta tai John Craddocksilta.
Jarrukenkiä ei vissiin Altycolta saanut, hihnoja saa jotka voi niitata/liimata

Pyöränlaakerit kalliita.

Tasauspyörästön rattaat hankalia löytää (ei sama välitys kuin vanhemmassa Valpissa)

Ovien ulkokahvat/lukot samat kuin jossain jenkki-rekkaveturissa

Penkit jostain BM volvosta

Jompaakumpaa vaihdelaatikkoa piti ylitäyttää pikkaisen ruotsalaisten harrastajien mukaan, koska laatikko tossa kallellaan johonkin suuntaan ja tarkastusproppu valehtelee. Oisko se nyt sit ollut päälaatikko, en muista...

Lyö nelivedon päälle kun tarpeeksi kovaa polkee jarrua, painekytkin jarrupolkimen yhteydessä. Kannattaa kytkeä piuhat siten, ettei tee sitä varsinkin jos autossa on vapaanavat ja ne sattuu olee auki....

tehty vain n. 3000 kpl, koottu unkarissa. Eli aika harvinaisuus.

Kaduttaa, että möin......
Vastaa lainaten