Näytä yksittäinen viesti
  #21  
Vanha 14.03.2014, 07:12
Nasumon Nasumon ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.03.14
Sijainti: Veikkola
Viestit: 71
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bazeeba Näytä viesti
Oma teki tuota ihan samaa jossain vaihees, nyt siin on tyhjäkäynti säädetty vähän liian pienellä ni ei tee tuota. Pitäs koittaa että alkaako nostamaan taas jos pikkusen säätäs isommalle.
Tuossa on tyhjäkäyntiruuvi nolllilla

Kaveri sano tuosta ( tottunu vapari lantikkaan ja patrolliin ) että kulkee pirteästi. Itse olen sitä mieltä että vois kyllä mennä vielä puolta pirteämmin. Toki paha sanoa, kun ei ole näidän kulkupuolesta mitään kokemusta, että mikä on vakio ja mikä on mitäkin....
Täytyy mun varmaan hyväksyä sit se tosiasia, että ehkä syöttöä tossa on liiaksikin. Ahdonalainen syöttö on kans 'tapissa"(?) tai ainakin rukattu.
Ahdot on tällä hetkellä 0,7bar ja ajattelin pakopuolelle 3" downpipesta asti suorana taakse / keskeltä ulos ja sen lisäksi ahtopaineensäätimellä nostaa ne ahdot ainakin 1,2bar jolloin toivon että tän hetkinen syöttö riittää..... Voihan se olla että ahtopainetta nostettuani voin nostaa syöttöä ilman että nää oireet palaa ?
Tämän hetkinen kello on siellä imusarjan päällä, helvetin pitkän putken päässä EIkös se auttanut että siihen rukkaa reikiä ??
Vastaa lainaten