Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 12.03.2014, 17:49
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 802
Perusasetus

hups ja seuraava ongelma ilmeni. laatikon perästä mihin tulee laippa kiinni niin tiskaa öljyä hieman, saakohan tuon stefan tamgearilta? vai onko toyota tavaraa? mitä öljyjä olette käyttäneet noissa laatikoissa? omassa taitaa olla atf? punasta ainakin tuli ulos.

__________________
Lj70
Vastaa lainaten