Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 12.03.2014, 15:58
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Perusasetus

KJ:n rankentamista.


Lainaus tuolta: http://www.katsastus.fi/rengasmuutos/

"Rengasmuutos on muutoskatsastus
jossa ajoneuvoon hyväksytään käytettäväksi
muu rengaskoko minkä valmistaja on hyväksyttänyt

Auto tulee muutoskatsastaa, jos:

vanteen nimellishalkaisija poikkeaa alkuperäisestä yli 26 mm ja/tai,
renkaan leveys poikkeaa alkuperäisestä yli 30 mm

Tätä pienempiä muutoksia ei edellytetä muutoskatsastettavaksi.

Muutoskatsastuksessa katsastaja voi hyväksyä autoon renkaat, joiden ulkohalkaisija on enintään 51 mm ja leveys on enintään 102 mm auton alkuperäisten renkaiden mittoja suuremmat. Muutettaessa renkaan ulkohalkaisijaa on nopeusmittarin näyttämä tarvittaessa korjattava."

Terve.
Et taida saada sopimaan nuin isoja kumeja Libertyyn ja että vielä saisit leimattua suomessa.
Sisäälokasuojaa joutuu edestä muokkaamaan ja etupyörän aukon takaosasta ainakin sen ulkonevan sauman. Varmaan tarvii tehdä paljon muutakin.


Näin uuteen tarvii puskuritkin olla hyväksyttyä mallia eikä taida sellaisia löytyä mistään.
Vinsille tein puskurin sisään palkin johon saan irtovinssitelineen kiinni ja sähköt kytketään trukki liittimellä.


Oman Libertyni olen alustaltaan panssaroinnut ja korottanut 1,5 tuumaa ja alla on ollut Insa saharat maastossa vaan kaikki puslat ja nivelet tuntuvat maastoajossa kulahtavan kovinkin nopeasti väljiksi, joten omani on jatkossa katuauto ja menen maasturilla maastoon.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 12.03.2014 16:02
Vastaa lainaten