Näytä yksittäinen viesti
Vanha 28.10.2004, 11:35
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator

Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Perusasetus

Lainaus:
quote:Oletin jostain syystä sinulta hieman sivistyneempää käytöstä.. jostain syystä (hmm.. enpä keksi mitään syytä) tai itseasiassa ehkä koska käyttäydyt kuin palstan moraalinen selkäranka.

Jos tarkemmin katsot viestejäni niin huomaat että niissä on nicci mukana (Nyybi), jonka pitäisi olla yhtä hyvä kuin oma Offroadjounisi tms. (Vai eikö näin ole, ja onko ero siis loggautumisessa?). Kaikissa ei ole signeerausta, koska en sitä niin relevantiksi kuvitellut, kirjoittajahan selvinnee kirjoitetusta asiasta.

Mutta nyt lopetan, koska keskustelu on kääntymässä taas henkilöiden haukkumiseen.

-Nyybi

Note! This message was posted anonymously!
Nonii... olisit pistänyt kaikkiin viesteihin sen nimesi alle, niin olis taas selvinnyt että on samasta heebosta kyse. Teksistä ei selviä että sama ihminen on kirjoittanut kaikki(?) anonyymiviestit tässä topicissa. Jos rekisteröitymätön ihminen käyttää jotain tunnistetta mukana kirjoituksissaan, niin minä kohtelen ihan tasavertaisena rekisteröityneiden kanssa.

Ja sitten noi "henkilökohtaisuudet... Se olit ihan sinä itse joka kertoi että et pysty samaan aikaan lukemaan PDF:ää ja kirjoittamaan DOCkaria. Se kertoo aikas paljon kyseisen ihmisen tietokoneen käyttämisestä. Jos mulle joku tulee sanomaan että minä en ymmärrä mistä te puhutte ilman sen kummempia perusteita (niin kuin sinä juuri teit), niin mulla on paha tapa kuitata siihen vastine - silläkin riskillä että aikaisempi kommentti on ehkä tarkoitettu provoksi.

Summa summarum: Pidä "nimesi" mukana viesteissä, ja perustele väite jos alat toisen ymmärtämistä arvostelemaan. Näillä eväillä pysytään varmasti jutuissa.

/* Life Begins at 35" */
Vastaa lainaten