Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 11.03.2014, 00:07
TML:n Avatar
TML TML ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 15.05.04
Sijainti: Juuka, Finland.
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jk_patrol Näytä viesti
Pohjaako etupää isommissa loikissa? Taitaa olla enemmän vähemmän kirouksena tuo reiluhko keulapaino hilussakin. Etuperä ja moottori ja kaikki jousitettua massaa. Ootteko muuten punninnu akselipainot tuon modifikaation jäljiltä? Hiukan jos sais painoa jaettua taaksekin niin paranis varmaan entisestään.

Tämä siis arvailua vailla sen kummempaa tietoa nykytilanteesta, joten yritys ja erehdys opilla testattua mutu-tuntumaa jota kirjafakta jokseenkin on vahvistanut. Mitenkäs etupää toimii nopeemmissa joustoissa? Jääkö jälkeen pahasti noin paljolla jousittamattomalla kuormalla siinä tukivarren päässä?
Ei tässä ole paljoa punnitsemaan keretty kun ei edes keretty kunnolla koeajoa tekemään ennen tänne lähtöä. Hyvä kun saatiin nippuun koko keksintö, meinas aika loppua ihan väkisellä. Nyt pitää punnita ja säätää lisää kunhan takas tullaan. Akun voi siirtää taakse ja ehkä syylärinkin mutta etuiskareissa ei ole lisäsäiliötä kuten takasissa on, ja liikeradaltaanhan ne on tosi lyhyet joten tiukilla varmasti ovat. Ihme kun ei ole yhtään vielä hajonnut, aika kovaa paukutusta ovat saaneet viime päivinä.
Vastaa lainaten