AVK:n entinen auto olikin aikasta hyvässä kunnossa, eihän se kolo komiassa. Huoltokirjojakin löytyi, ja huoltoja oli myös tehty. Viimeinen merkintä oli: Paskana vittu että vituttaa
Viikonloppuna tuli sitten sirreltyä luovuttajasta luovutettavaan osia, purku oli vähän isotöisempää kuin vanhassa, ilmastoinnin osat meinasivat väkisellä tulla tielle. Ja tietenkin ammattilainen tyhjensi järjestelmän ennenkuin irrotin putkia
Nyt on suska kuitenkin taas ajossa, sen verran vähän on lunta tällä perällä että kiinni ei tälle iltaa saanu vaikka yritystä hellun (SPk) kanssa olikin!
Tuoreempi tulokas tuli koneelta testattua ennen elintenluovutusta, kyllä se sievemmin kävi kuin tuo rekisterissä oleva. Ei ois pitäny säästää satasta, vaan vaihtaa ne venttiilienpainimet samalla uusiin kun kannet oli pöydällä..
Kuinka tuo lie iso homma siirtää ilmastointi autosta toiseen? Konehuoneenpuolelta osat tietenkin, mutta meneeköhän kojelaudan alta paljon uusiksi? Ja sähköhommat? Ois tuossa tuo Suzukin manuaalikin, mutta ei millään jaksas alkaa lukemaan, yritys ja erehdys meinigillä?