Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kallo
HJ:n levyn jos haluat navan "päälle" etkä aio laittaa tosi isoja spacereita niin ainakaan hojon satulat ei varmasti mahdu. Volvon navasta en osaa sanoa mut gr:n takalevyjen kiekot on niin sisässä että niihin mahtuu lähes mitkä tahansa jarrut. Mutta tätä tuskin napa-porttaaliboksi-yhdistelmä sallii. Jos 15/16" reijän haluaa vanteeseen niin uskosin että joutuu kallistuun wilwoodeihin tai johonkin hj:n kokokaliiberiin sopimattomiin jarruihin. Tällaiseen ropleemiin olen ainakin törmännyt mogin jarrujen kanssa. Ja siinä en itseasiassa saanu millään muulla kun LJn jäähdyttämättömällä levyllä satulaa tarpeeksi kauas vanteesta että mikä tahansa 15" tai yli vanne passaa ilman spacereita.
|
Kiitos vinkistä. Mähän en ole mitään tarkempia mittailuja ym. vielä tehnyt, pyöritän vai ajatuksia. Ja kiitollinen olen kaikesta infosta jarruihin liittyen. Jos totta puhutaan, niin oon sen verran laiska/mukavuudenhaluinen, että ei haittaa ollenkaan, vaikka joltakin sais mittapiirrokset tjsp. millä jarrut saa tehtyä. Ymmärtääkseni näitä muutoksia on niin paljon tehty, että tietoa maastamme löytyy. Ja uskon että joku sitä myös haluaa jakaa. Jarrut pitäisi olla sellaiset, että leiman saa, mutta 15" vanteelle sopivat ei ole mikään kriteeri. 16" käy oikein hyvin.