Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 09.03.2014, 13:31
JepJap JepJap ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 25.01.14
Sijainti: Ylihärmä
Viestit: 21
Perusasetus



Tuolta näkyy kruuvin kuva mitä pitää kiristää OHJAUSSIMPUKALTA (Jos siinä on väljää). Tuolla korkeimpana johon lapualainen meisselin pää menee. Lukitus mutteri auki ja pikkuisen kerrallaan kääntää, niin ettei rupia ääripäistä kun rattia kääntää ahdistamaan.

Pyörät ilmaan. Heiluttelee pyöriä ja kattelee onko missä väljää, jos apusimpukka hölkkää nii siinä on väljää. Rattia kun heiluttelee ja kattoo koska rupiaa pyörät heilumaan (Omassa pajerossani oli vartti kierros väljää ennenkuin kiristin simpukkaa. Oli mielenkiintoinen ajaa) Ferrarin tarkkaa ohjausta näihin ei saa, kun on simpukka ohjaus, elikkä pikkuisen voi olla välystä aina. Gen 2 oli muistaakseni 19mm kannalla oleva mutu, tästä vanhemmasta en tiedä.

Viimeksi muokannut JepJap : 09.03.2014 13:39
Vastaa lainaten