Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 08.03.2014, 17:58
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Tuohan on vaan hyvä juttu et sulake on tässä kohtaa, ku Tare varmaan vaihtaa metässä meluummin vetareita ku purkaa perää
Tottahan se on tuokin.. itsellä hajosi ensin 4kpl. CV- vetareita ihan pienessä ajassa, kyllästyin niitä ropaamaan ja ostin cromot -> sitten hajosi Eatonin eLocker kokonaisuudessaa, välitys ja koko pahuksen etubanjokin

On se toki halvempaa/ helpompaa vaihtaa vetareita (n.15-25min. per puoli).
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten