Viestiketju: Patrol kysy/vastaa
Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 07.03.2014, 22:07
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

miten GR patrollissa lienee vaparin ja ahdetun erot, meinaan tuli vahingossa hommattua vaparikoneella oleva "entinen turbo" GR:rä ja takashan se pitää ahdetuksi saada. onko sama kun SD33 ja SD33T ero et sieltä vapari motista puuttuu öljyruiskut männilta ja sitten kun tuota oikiasti alakaa rääkkäämään niin pääsee tekemään remonttia?

sit samaan syssyyn, mitä noihin saa leimattua renkaita alle ja hyviä vinkkejä saada se MAHOLLISIMMAN korkeelle, että kestää viel lapuissa? onko esmes tiedossa et minkä auton kierrejouset menis heittämällä alle ja korottas sitä tuon sallitun 3" ny vaikka alakuunsa? korikorotusta en ny kovin hevilla alkas tekemään ko nousee painopiste ja plaah, ennemmin laikkaa vaikka kylmästi kaarista veks, et saa isommat kumet pyörimään alle
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten