Itellä rupee olee jonkunverran kokemusta moisista laatikoista.
Mielestäni hyvä lisä jopa ohjelmoinnin jälkeen.
Oikeasti pitäis asentaa railipaine mittari tukkiin ja siirtopainemittari niin näkis ettei suuttimet pääse käymään "kuivana"=siirtopaine riittää ja ettei piikitä hirveelle ylipaineelle joka kyllä rasittaa komponenttejä.
Säädön olen karkeasti tehnyt niin että aloitan ennemmin maksimi päästä jolloin huomaa hyvin että alkaa nykimään j kaasukantaa ym.. sieltä lähtee pudottaa jumppereita alemmas jakun puhdas veto löytyy niin voi vaikka pykälän siitäkin puottaa. Noissahan on "hienommissa" boxseissa jopa kierros alueen leikkaus jolla pystyy vähän pelaa vääntöö ylöa tai alas. Mutta käytännössä nuo halvimmat on vain vastus singaalin välissä.
Sopivalla asetuksella kulutus todellkin laskee ja jopa savutuskin vähentyy kun palaminen korkemmalla paineella on puhtaampaa.
Liikoja ei kannata kuitenkaan odottaa ja jotkut autot ei vaan toimi jollain boxilla oikein mitenkään.
Itsellä on katkaisija välissä en jatkuvasti käytä koska itsellä on senverta "kovalla" saa hyvän kiihdytyksen ja sit pois päältä ei rasita suuttimia turhaa.
|