Viestiketju: Toyota 2LT keinukone.
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.03.2014, 23:55
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Reipas 10v sitten käpistelin k.o 2L-t:tä

Siis kuten "RIPAX" jo kommentoi, niin tuo reilu 25v ikäinen ei ole ollenkaan vaikea varaosiltaan; Ns. Marmorilta, siis yleensä lähimmästä isommasta huollosta, vähintään TOYOTA- liikkeestä noita osia löytyy, Uskon, että kaikki, mitkä vaikuttaa liikkumiseen?
Minä en enää laita tarvike kannentiivistettä, minun HDJ-80 korkkasi englantilaisen/kiinalisen kannentiivisteen sisäänajossa, noin 500 km ajeltiin rauhassa... ja toinen artikkeli, mitä en tarvikkeena asenna, on hdj-80 etuvetonivelen pronssiholkki.
ja noihin varaosiin; Tuo MARMORITISKI- palvelee hyvin! esim. hdj-80 laturin kiinnityspultti maksoi tilattuna 2 pv päähän, saapumis ilmoitus textiviestillä yms: muutaman euron.
Noin Vuosi sitten ostin bj-42 vm. -81 kytkimen työsylinterin rekisterinumerolla. Ja tilaus, toimitus ja saapumisilmoitus texti viestillä 2-3vrk myöhemmin, oli ilmaisia! Toki tuo työsylinteri oli silloin mielestäni kallis, kun maksoi noin satasen. toki mukana tuli kumi ja säätötanko kytkimen haarukkaan.
Tänä talvena, ostin "sika halvan projektin yms/tms" Siis ford focus 1.8 turbodiesel, 90 hv, ja vm.2001. Ja tähän kytkinvikaiseen kytkimen työsylinteri olisi maksanut paljon enemmän motonetissä, kuin tuon n.20v vanhemman BJ-42:n "marmorilla!

Ja topiikin aloittajalle; Ne mäntien öljysuihkut on kiinnitetty lohkoon PAINEVENTTIILIT sisältävillä "pulteilla", ja niistä minulla on huonoja kokemuksia, siis tietääkseni kenellekkään muulle ei ole tullut vastaan
Siis vain MINÄ olen löytänyt noita venttiilejä, joista tuo jousi on poikki, siis se männän öljysuihku, minkä bajoneettipultista jousi on poikki, "kylpee" öljyssä ja muut käy "kuivana".
P.S Jos sinulle sattuu vastaan tuommoinen harvinaisuus, siis tuon kiinnitysruuvin katkennut jousi -> vuotaa molempiin suuntiin, niin pistä vaikka yv.

Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 06.03.2014 23:58
Vastaa lainaten