Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hiluvitkutin
Mie romahan, kai offarillaki on oikeus ommii tunteisii, mie kaipaan patrollia.
Onnex rupesin perehtymään jo autoon, moottori irtautumassa autosta.
Taijan jättee turbon pois ja pienentää vakiosta syöttöjä ja kierroksia että tuolla muutaman safarin pääsis.
Tätäkö se toyota miehen arki on?
Patukasta tarvinnu ku kartaanit rasvata reissua edellisenä iltana  jos huvitti.
Ni stedi, kannattaa ehke se patrolli valjastaa...
|
Minen tiijjä mikä nuissa tojotan moottoreissa nyt on. Onko kaikilla tulossa kilometrit yksinkertasesti täyteen? BJ:n moottorin ku sai vaihettuu ja koeajettuu, oli jo hyvä olo, että nyt on molemmat autot reilassa ja "ei oo kun lähtee". Käytiin tuossa sit HJ:lla tiedustelemassa maastoo sen verran että kierrettiin laatokka joutessaan, ni pitkärannan kohilla moottorista sellanen kolina ku vasaralla ois hakattu runkoaisaa. Vielä toiveissa, että suihkuissa vika. Katotaan, kohan tulee suutintesteri...Pelottaa että siellä näyttää laakerit samalta ku koboltin kuvissa (ps. BJ:ssa näytti samalta

)
Kilometrejä yleensä rajan takana näillä reissuilla tulee 200-500, eli ei paljon mitään. Kulutuksesta, hajonneiden osien määrästä ja henkilökohtaisesta janosta ja nälästä määräytyy reissun hinta. Polttoaine on n. 1/2 suomen hinnasta. Itte jotenki arvioinu että vuositasolla kaikkine kustannuksineen (huollot yms) safareille jää hintaa joku 500-600e / kerta.
Tarkkaa reittiä ei maha olla?