Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 26.10.2004, 17:42
Hujane Hujane ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 07.09.04
Sijainti: Juuka/Savo
Viestit: 896
Perusasetus

Paremmin roopperi kestää ku napero...se lahovika on normaalia,jarrut joutuu tarkistamaan joka katsastukseen(ei automaattisäätöä käsijarrulla),hinnat osissa ihan normaalia tasoa,koneet on joissain yksilöissä paukkuneet 300tkm korvilla,yleensä menee kiertokangen pultit.Laatikot kestää paremmin kuin mitsun,on lämmin ja pieniruokainen mutta outo on sinun kone koska ei 2.6 dieseliä isuzusta ole ikinä löytynyt.
Jos ko. vehkeessä on konepellin auottuasi syöttöpumppu vänkärin puolella,kyseessä on luultavammin 2,23 td johon elä koske...2.8 td mieluummin intercooleri,ja kestää ajjaaa...Meilläpäin on paras mennyt ilman suurempia remontteja 700tkm,ainoastaan laturi oli mennyt...perhana.. Minä voisin omani myydä 2500 euroon,kaikkine märännyksineen,on vuosimallia 92,2.8tdi ja huoltoautoksi valmiiksi rekisteröitynä.(dieselvero vuodessa 85 euroa)

Isuzu Trooper(huoltoauto),Vw Syncro,kansivikainen(ostakee pois,halavalla)Belarus 825 ja Polaris 700 Sportman.
Vastaa lainaten