Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja matti.v
tota.. eikös tuo vetareiden rakenne nyt mee niin että ne vastaa päistä toisiinsa sen tasauspyörästön keskellä olevan palikan avulla.. tulis vaan äkkiä mieleen että pitäs siinä toisessakin varmaan välystä olla jos tähän vaihdettuunkin jäi..  ja se toisenkin puolen takarengas kannattaa olla ilmassa kun välyksiä testaa.
sitä hammaskosketusta mietin edelleen..  perän poskilaakerit jos ois liian tiukalla/löysällä sun tekemän lukonkiristyksen jälkeen
millaisen hammasvälyksen siihen jätit? onko poskilaakereissa yhtään esijännitystä?
tota vois ehkä testata isolla vaihteella ajaessa et muuttuuko se ääni vetopäällä tai moottorijarruttaessa?
|
Palataan taas tähän vikaan kun ei oo vielä korjaantunu.
Renkaan laakerit kunnossa eli ei johdu niistä...
Poskilaakereissa ei yhtään esijännitystä, pitääkö olla?
Hammasvälystä jätin noin 0,5mm, liekkö hyvä?
Hammaskosketusta en sen kummemmin
katellu millään.
Eli vetopäällä vaan ääntää ei muuten.
Pystyykö perä olemaan jotenki epätasapainossa kun tullu auottua se muutaman kerran?