Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.03.2014, 15:54
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Perusasetus

Sota o poijjaat (ja tytöt) kaukana, Balkkanilla asti, ei se tänne kerkee kuin viikossa korkeintaan kahdessa(toivottavasti ei tule ollenkaan).

Vakavasti (kun) Venäjä painuu päälle niin se on viisaampi olla täällä EU:ssa vain poliittisella rauhan linjalla ja kovaääniset mesoajat vaimentaa nopeasti ja tehokkaasti.
Totuus vain on se että Venäjä ei kuuntele ketään kun kyse on sen eduista, ihan samoin kuin ei kuuntele jenkitkään.
Niiden ei tarvitse, ja sillä selvä.
Venäjällä on luonnonvaroja ja varallisuutta yli oman tarpeen.
Saksan on turha nillitellä mitään, ja jos alkaa nillitttelemään niin Igor kääntää kaasu- ja öljyhanat kiinni niin Gunther on ihmeissän kun ei tule sähköä töpselistä ja kaasuhellasta ei kuulu pihaustakaan, lämmöstä puhumattakaan.

Suomen ja Ruotsin yli Venäjä menee ennekuin se on edes itse sitä ehtinyt huomatakkaan ja Siinä Atlantin rannalla se alkaa ihmettelemään että miten hitossa Rauman murre kuullostaa niin Norjalle että.
Sittempä se onkin jo täysi rähinä päällä.
Tähän vähän lisää vettä myllyyn parin rättipään ja P-Korean Suuri Johtaja Ve Lii Stupidmaan uhoaa pyssyjen kanssa etelä-korean rajalla niin joku kääntää avainta maissipellon alla siilossa.

Kiitos ja PoFFffffffff....

Minun mielestä.

Antaa siellä idässä setviä itse asiansa, aseilla tai ilman.
Ikävämää jos aseilla, mutta tämänsuuntaisilla asioilla on valitettavasti tapana eskaloitua turhankin suuriksi todella nopeasti.
Vastaa lainaten