HJ tuli leimattua tammikuussa ja menikin läpi "helpolla". Muutaman illan sai viettää etukäteen hitsauksen merkeissä ennen kuin uskalti katsastusasemalle autoa viedä. Sisälokaria oli apparin puolelta takaa hävinnyt ajan saatossa massan alla johonkin aimo osa ja löytyihän sieltä myös lasikuitupaikkauksia joita täytyi muuttaa peltisiksi.
Nuo kohdat paikkaillen ja muutama pienempi (ei runkoon tällä kertaa) ja leiman kokeiluun. Ensimmäisellä kerralla huomautukset takaiskunvaimentimen alapään kiinnityksestä (väljä), valojen suuntauksesta liian ylös ja hylkäys raidetangon päästä. Nämä korjaillen sain sitten leiman ilman huomautuksia.
Nyt viikonloppuna metsässä ajellessa pieneen kuuseen nojatessa kuului rusaus ja ajattelin ensin takavalon lähteneen mutta autosta noustuani paljastui syyksi aivan muu.
Oksa löysi kyljestä lasikuitua

On se perkele kun tätäkin on yritetty saada ilmeisesti kellumaan lasikuidulla vuoraten..
Uutta rengastusta on tullut mielessä pyöriteltyä, mutta huonosti tuntuu boggereita olevan tällä hetkellä saatavissa Suomessa. Kalajoen kumikorjaamo ilmoitti että Suomeen ei tällä hetkellä tuoda EU-säädösten takia renkaita Intercolta ollenkaan..


?