Itse katsojana olin tyytyväinen kilpailun kulkuun, enemmän ohituspaikkoja olisi ollut kiva, näkyvyys oli hyvä ja tunnelma katossa. Toivottavasti näitä tulee lisää.
Melkein meinasin osallistua, mutta auto ei olisi ollut kunnossa tuollaiseen rääkkiin, sitten toinen oli etten halua tuhota autoa, kilpailun nähneenä ja kisan jälkeen autolla radan kiertäneenä, en välttämättä olis lähtenyt suoriltaan mukaan koska oli aika ryskettä kyllä se ylälenkki siellä kivikossa, toki kyseessä on OFFIcrossi mutta jos haluaisi lisää autoja (esim. minut) mukaan niin pitäisi olla mielummin sitten kuraista ojaa ja peltoa kuin kalliota ja kivikkoa. Pehmeässä maastossa harvoin saa kauheasti rikki autoa, kivikossa kyllä.
Heinimaantiellä olis kyllä alueen muodossa mahdollisuudet vaikka mihin, vähän jollain koneella pöyhii paikkoja ja tekee haastetta ja vaihtoehtoisia reittejä, vaikka sitten kivikko ja kiertotienä pehmeä tai/ja hidas reitti, koska olisin itse tuolla kivikossa kyllä ollut monen muun tapaa aikamoinen junan vetäjä.
Samaa mieltä monen kanssa olen tosta kolaroimisrankusta, vaikka kyseessä on kisa, silti ei mikää tosimielinen kilpa-autoilla ajettava joten en haluais ainakaan että vedetään jalka lattiasta läpi toisen perään tai kylkeen. Vahinkoja sattuu, mutta kaikki yliyrittäminen jäisi tekemättä, leveä rata auttaa varmasti ettei ohituksiin tarvitse mennä tiukkoihin paikkoihin, samoin kaksi eri reittiä parista kohtaa auttaa nopeita pääsemään ohi.
Tässä lopuksi omaa kuvasatoa, videota pistän kun joskus saan editoitua.