Mr. Robin Taylor,
Odotan kirjeeni tavata terveenä ja hienoin tuulella tänään, nimeni on Mr. Robin Taylor, apulaisjohtaja UBS Investment Bank London Branch. Päätin etsiä luottamuksellista yhteistyötä teidän kanssanne toteuttamista käsitellä tässä kuvatut-alle meidän molempien edun ja kehotan teitä pitämään sen huippusalaisia koska kyseinen toimenpide on luonteeltaan. Tilintarkastusprosessissa pankkitilien meidän pankki, huomasin lunastamatta rahasto kokonaismäärä £ 15,400, 000,00 EUR (viisitoista miljoonaa neljäsataa tuhatta Great British punta) tilille, joka kuuluu yksi meidän myöhään ulkomainen asiakas (Late Mr. Stephen Richard) amerikkalainen tiedemies ja insinööri, joka valitettavasti menetti henkensä ja perheensä kohtalokas auto-onnettomuudessa.
Käytyään läpi henkilökansiostaan minun pankkiin, huomasin, että hän kuoli ilman erillistä perillinen näitä varoja. Mielelläni teiltä lupaa esitellä teille kuin lähiomaiset / perillinen kuolleen jotta etenee tämän tilin arvo on £ 15,400, 000,00 GBP julkaistaan sinulle edunsaaja, joka jaetaan prosentteina suhteessa 60% minulle ja 40% sinulle vastaavasti. All I vaatia on äärimmäisen vilpitöntä yhteistyötä, luottamus ja enintään luottamuksellisuuden saavuttaa tämä hanke onnistuneesti. Olen huolellisesti valmisteltuja yksityiskohtaiset suorittamisesta Kaupan alle laillinen järjestely suojella sinua jokin rikkoo lakia sekä oman maan ja täällä Englannissa kun rahasto siirretään asiakkaan pankkitilille. Teidän huomiota ja hyväksyntää tämän tarjouksen, lähetä minulle seuraavat tiedot välittömästi.
- Koko nimesi,
- Sinun Yhteystiedot Osoite
- Suora matkapuhelinnumeroa.
- Sinun Syntymäaika
Jotta voin lähettää tietoja meidän pankkiin tietokantaan näkyvän pankki, joka olet nimetty lähiomaiset / perillinen edunsaaja rahasto, ja niin aion ohjata viestintää UBS Investment Bank välitöntä vapauttamista ja siirtoa rahasto teille, odotan teidän välittömästi vastauksen minun yksityinen e-mail:
robin-n1@hotmail.com, jotta voimme aloittaa tapahtuman välittömästi.
Kiitos arvostusta ja ennakoiden kiireellisiä.
Ystävällisin terveisin,
Mr. Robin Taylor
Apulaisjohtaja UBS Investment Bank.
Matkapuhelinnumero: +447024053928
E-mail:robin-n1@hotmail.com