Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 02.03.2014, 07:39
Hilluksi Hilluksi ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 15.02.14
Sijainti: Hamina
Viestit: 26
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
siis seuraavat kommentit -80 luvun L, 2L ja 2Lt kokemuksien pohjalta:
Siis jos "nafta palaa sylintereistä pois" niin ei vaikuttane käymiseen, ainakaan heikentävästi.
Yhtä-äkkiä tulee mieleen 2 vaihtoehtoa, jos puristukset on tallessa jokaisessa pytyssä. (voi testata suuntaa-antavasti esim. pörittämällä räikällä kampiakselin päästä, tussilla merkityt puristuskohdat (2kpl/hihnapyörä) tuntuvat kaikki samoilta, siis 2 kierrosta kampiakselia=4 sylinteriä)
Siis suihku/-kut kusee, siis ei polta kunnolla käynnistyksen yhteydessä, taikka jostain pääsee ilmaa dsl-järjestelmään: siis ensimmäisenä jättäsin tankin korkin auki yöksi, ja jos ei auta, niin tankinkorkki auki ilmaus käsipumpulla 5 minuuttia ennen starttia, ja jos auttaa, niin sitten etsimään ilmavuotoa... ja -70 luvun hiluxit eroaa aikapaljon parikymmentä vuotta uudemmista.... siis ei pikaluvulla sattunut silmään, minkä ikäinen "potilas" on
Mulla on vm-91 ja kohta 400tkm ajettu. Pitääpä kokeilla noita niksejä auttaako mitään. Siihen venttiilien säätöön en viitsisi ruveta. Ja hehkut pelaa satavarvasti, ne on juuri vaihdettu ja lähtee nyt paremmin käyntiin. Ennen piti hehkuttaa kahteen kertaan. Autohan pelaa hyvin, se savuttaminen ja epätasainen käynti aamulla vaan kiusaa. Se on sellainen hyvin pintakaasulla vääntävä, kulkee herkästi sellaista 100kmh vitosella pintakaasulla, ja vääntää hyvin kaupungissakin. Hävettää vaan se savupilvi

Viimeksi muokannut Hilluksi : 05.03.2014 05:22
Vastaa lainaten