Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.03.2014, 00:09
mara90:n Avatar
mara90 mara90 ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 08.06.11
Sijainti: Huittinen
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Mua kanssa gauheesti vituttaa tuo rahamiesten rakentelu! Melkeen kaikki rakentelee tallissa! Siis sisätiloissa ja lämpimässä ja kuivassa! En mä ainakaan kauheesti sellaista arvosta, jos auto on sisällä rakennettu. Paljon hienompaa on, kun räntäsateessa on tehty. Voisikohan saada jonkun oman sarjan ulkona rakennetuille autoille? Mun mielestä se olisi tosi hyvä juttu. Mutta kyllä mäkin tänään vähän tunnen sitä tallifiilistä, kun talliin pääsin piirtelemään viivoja ihan uuteen rautaan ja tallissa! Oikeestaan on aika rahamiesfiilis, kun vielä pari kaljaakin otin! Eikä vie mun fiilistä, vaikka onkin töistä haalittu hukkapätkä tuokin...

X2 !
Oliskin joku talli missä mahtuis jotain tekemään, juur on semmonen ihmisen mentävä käytävä tallissa että juur pääsee kulkeen tallin perälle asti
On sentään Volvo projekti tuolla honkkarin pressutallin alla, ei tuo pressu kyllä mitään vettä pidä, Volvo on tallissa yhtä märkä kun se olis taivasalla...
estää se sentään yli tuuman kokosten kikkareitten putoomasta päälle
Sillon tuli rahamielen fiilis kun hihnaremmisen pylväsporan tilalle tuli aito ruottalainen ratasvetonen pylväspora, ja halvalla saiki! Kyl nyt kelpaa kairata
Ja onneks on metallifirmassa töissä niin saa sieltä haalittua materiaalia...

Ja juur tuossa ehtoopäivällä rupes ottaan kupoliin kun Volvon peltiosia korjasin, millai voi joku perkeleen kumivasaraki hävitä ku tuhka tuuleen?
Valehtelematta varmaan puolen tuntia sitäki ettein mut ei niin ei...