päivitellääs tätäkin tulevan motin kimpussa menny kaikki vapaa aika kori ei ole paljoa edistynyt.
Moottoripukista piti aloittaa kun ei kaupasta halvalla hyvää saanut
niin piti tehdä ite kääntökehänä tuossa toimii vetomestarin penkin kääntökehä.
Remontin kohde pultattuna kiinni ei muuten notku yhtään tuo pukki.
Kasaanpäin menossa.
Ostin "sika säkissä" tuon moottorin kouvolasta.Oli tullut rodin keulalla jenkeistä suomeen ja ei ollut mitään tietoa kunnosta kun ei myyjäkään ollut sillä ajanut.
Mutta kun avasin sen niin paljastui että se oli joskus porattu 040 ylikokoon ja runkolaakerit oli 010 ja kertokangen kaulat 030 ylikoossa.vanhoissa laakereissa -99 vuoden leimat eli joskus silloin tehty jonkunlainen remppa.
Sylinterit hoonattiin kampiakselin kaulat kiillotettiin ja vaihdettiin nokan laakerit,kiertokangenlaakerit ja runkolaakerit
-uusi jakopää
-öljypumppu ja imusihti
-edelbrock 2102 nokka/nostin sarja
-tiiviste sarja
-männänrengassarja

Kannet tuli oulusta oli valmiiksi koneistettu venttilit ja istukat uudet venttiilin varrenkumit
ja maalattuna samassa paketissa tuli aluimusarja ja maalatut venakopat.
nyt on tilauksessa
-uusi öljypohja
-edelbrock 500cfm kaasutin manuaali ryypyllä
-uusi kytkinpaketti
vielä pitäis hankkia jotkut peltisarjat että pääsee niitä sovittelemaan kun saan moottorin autoon kiinni.