Pistetäänpä päivitystä pitkästä aikaa tännekkin, luovutin tuon volvon alkuperäisen penkin virittelyn ja tilasin uuden työkonepenkin mekaanisella jousituksella.


Tuo ja lälläri pitäs asentaa volvon konttoriin tässä jossain vaiheessa ja kunhan kesä koittaa ruveta muutenkin volvoakin rakentelemaan.
Uusia osia tullu tässä keräiltyä pikku hiljaa eli erinäisiä huolto-osia (pyöränlaakerisarjat joka nurkalle, kääntöpäänlaakerit, jarrujen osia, jne)
ja Jazin 60L kisakuutio + alumiinilaippa johon pitäs passata Jeepin vakio pumppu-anturiyhistelmä tankista. Pitää muistaa napata tuo vaahto pois
tuolta kuutiosta kun tekasee isomman reiän, se ei ilmeisesti tykkää kiisselistä vaan murenee ajan myötä.

Ajatus oli pistää kuutio sisälle ja napata alkuperäinen tankki + tankin panssari pois alta painamasta. Veikkaan että panssariakin
enemmän painaa kaikki se moska mitä tankin ja panssarin väliin on vuosien saatossa eksynyt.
Kun tankki lähtee alta pois niin täyttöputkikin poistuu kyljestä niin vois nuo ala-takakulmat nipistää jenkkityyliin pois ruttaantumasta.
Aiemmin jos ne olis ottanu pois olis tankin täyttöputki tullu vähän liian hyvin tyrkylle.
Tiiä sitten mihin tuon uuden täyttöputken sijoittais niin että se olis kätevä käyttää ja silti hyvin suojassa maastossa?
Ensin kuitenkin pitäs suunnitella ja tekasta ne pitkään listalla olleet long armit eteen. Samalla jos tarkastas etujarrut ja pyöränlaakerit ja
uusis mitä tarttee. Siitä sitten etenee taka-akselin tarkastukseen, tankin poistoon ja korin muokkaukseen.
Nämä ku ehtis saada viimeistään pääsiäis-safarille tekastua niin hyvä