Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 26.02.2014, 21:22
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

No tuo on kyllä totta.

Noniin, toinen koeajo lenkki verstaan ympäri, ensimmäinen kunnon kenkäsy ja etukartaani rikki :/
Jäänynnä vissii nivelen puolikuu liitos huonosti jakiksen päässä.

Nuo tikut nyt vähintäänkin hämmentää minua, kun eivät palauta asentoon jossa on ollu esimerkiksi sen jälkeen kun heilautaa autoa niin hankkii jäädä kenalleen johki päin, eli öljy väärää/liian vähän?

Sitten ihmetyttää viellä tuo vaihteisto, tuntuu ensiksikin aivan kuminauhalta veto, eikä vaiha ykköstä suuremmalle, olisiko syy tähän tuo laatikon purkki, että sieltä puuttuu jokin tieto?

Taka tikkujen yläpään kiinnitys korvaa nyt joutuu kyllä viemään ulos päin koska jää liian pieni väli takana putken ja tikun väliin ristijoustossa, sittenhän se alkaaki ottaan jo renkaaseen helpolla kiinni, että kai pitää toi perse viellä teurastaa halki ja kaventaa jostain kohdin sitä.

Minkälaisia typpivehkeitä porukoilla on käytössä?
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ

Viimeksi muokannut Jammu : 26.02.2014 21:29
Vastaa lainaten