Viestiketju: 3.2 Pajero
Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 26.02.2014, 18:48
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Thumbs up

Äidillä oli parivuotta automaatti. 190tkm ostaessa n240 myydes.
Tullessa takapään laakerit, jarrut jokanurkkaan, tähänkin vaihdettiin tankki ja se nokkaketju.
Pelas hetken ja sit rupes hukkaa nestettä pienissä määrin, kävi "huollossa" syyläri vähän märki se vaihdettiin.
etupyörän laakerit, nelipyörä suuntaus.
Hetkenpäästä turunmotarille laukes takalämppärin putki antautu ihan kerrasta, ihan vaan ruostunu ja muhinu katki ja kerrasta poikki
Kerkes käymään senverta kuumana että täys koneremontti sis,laakerit, koneistukset, männät, kansi, venttiilit, tiivisteet ja uus nokkaketju ja laahaimet.
Taas uudet jarrulevyt liekkö jääny paskaa väliin mutta veti aina kieroks..
Tuulilasin pyyhkijän mekanismin puslat oli ihan horot niitä ei tosin vaihdettu.
Ovien lukot takaovi varsinkaan ei meinannu ikinä pelata vaatii ahkeraa rasvailua..
Helvetin herkkä ruostumaan? suojata kannattaa ehdottomasti. ja takalasin reunan alla muhii kanssa.
remontin jälkeen jäi hukkaamaan vielä öjyä mutta auto myytiin ja vika jäi vähän mystiseks. Luultavasti turbo remontti ois ollu edes koska se oli ainut vanha osa ja mahdollisesti hieman metallia pääsi sen läpi...
n.9000€ edestä kahteen vuoteen, joukossa saattoi olla myös hieman huonoa tuuria ym?
No kuitenki olihan se isoruokanen jos ei muuta kehuttavaa keksi n12 keskikulutu.

Suosittelen!

Viimeksi muokannut tdi : 26.02.2014 18:53
Vastaa lainaten