Näytä yksittäinen viesti
Vanha 25.02.2014, 01:25
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Perusasetus

nonni, nyt on ikkunalistanraapimissuojat paikallaan, jeeppi tuli leimattuakin taas uudelle vuodelle, heti päivän myöhässä kun en sitte keriinnyt saada sitä ajokuntoon tarpeeksi nopeasti.

Mä mitään kattotelineitä jaksanut enää sitte väsätä, tein vaan liftille paikan että kerranki saa sen autoon mukaan kun semmonen sattuu olemaan, ja parille valolle järkeilin enemmän ja vähemmän suojaisan paikan.

Taas vaihteeksi oli etuakseli osina, en käsitä mistä aina toi arbbi alkaa vuotaa ilmaa vaikka on preloadia ja kaikkea, no JERKKU toimitti mulle pikapikaa uudet arbin tiivisteet ja vaihdoin nyt ainakin ne kun en ollut kuiteskaan varma niistä mitä viimmeksi laitoin että oliko kunnolliset, jos vielä vuotaa niin nostan kädet pystyyn asian suhteen.

Toki se perän kuori joustaa jolloin saattaa ilmavuotoa ilmetä siitäkin syystä js kun vanha koppa oli kohtuu finaalissa, moneen kertaa lekalla "oiottu" niin piti tehdä vallan uusi. En oikein keksinyt hyvää tapaa saada sitä vaarnaruuvi mallista koppaa mikä tukisi laakeripukkejakin mutta tehtiinpä nyt ainakin vahvemmasta värkistä tommonen, tai siis enhän mä muuta kun lähinnä maalasin sen, porukat poikkes eilen illalla tallilla niin kyselin isäukolta siinä materiaalia kopan tekemiseen, tiivisteen mukaan levystä poltettu aihio mulla jo olikin mutta ei mitään vahvempaa irtolevyä, tänään kun sitte "työttömän kiireiden" jälkeen pääsin talille niin siellähän odottikin valmis koppa asentajaansa, 8mm jotain vähän parempaa levyä näytäis olevan joten ehkä vähän kestääkin. täytötulpan reijän porasin ja laitoin paikalleen, väriksi tuli "eka mikä hyllystä käteen sattu" kun ei se siinä kuiteskaan kauaa pysy.
Vastaa lainaten