Viestiketju
:
WJ Jeep hommia ja jutustelua ...
Näytä yksittäinen viesti
#
4
24.02.2014, 21:01
Jammu
Aktiivijäsen+++
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Nyt alkaa munki ottasuoni oleen jo piukalla!!!
Nyt rytkyttää etuperä iha pe*****sti...
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J
Etenkin suzuki sJ
Jammu
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: Jammu
Etsi kaikki Jammu:n viestit