
Juu.
Ruvetaanpa rakenteleen jarruja:
Sovitelet satulan ja väkästelet kiinnikkeet. (huomatkaa komea tunkin koroke

)
Kokeillaanpa päälle jotain muutakin ku ET-44 mettävannetta!
Ruuvataanpa muttereita vähä kii... Hei, miks tää ei pyöri?
Noo, laikka käteen ja otetaan satulasta pois niin paljon ku kärsii. Tilanne ei muutu.
Jaaha no mitäs sit. Sit näkyy yks varaosana olevan lukkoholkin laatikko jossa lukee et Wilwood...

Sit tuumataan et taas menee tonni?
http://www.ebay.com/itm/Wilwood-120-...-/331129558744
Tollasia vois aatella eteen ja jotku vähän köykäsemmät pitäs sit varmaan laittaa taakse. No olispahan uudet ja kevyet ainakin..
Pinioni-conversiot on hyvällä mallilla sentäs. Yks LT95 jakis uhrattu kardaanilaippa-ainekseksi

Ens viikolla jos saatais vielä stefanpidikkeet rakenneltua. Sitä varten kävin tilaamassa 130x80x200 ainesta, joita pitäs sitten vähän rouhia ja koneistaa pintoja puhtaaksi.
Niin ja nyt alkaa olla jo aikalailla maksimi tuo ET+40, ehkä +45 mahtus vielä?