Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 22.02.2014, 10:10
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

Omaan ajatukseen toimisi parhaiten semmonen että koko voimalinja jostain valmiista vehkeestä, vaikka sitten Hj:stä ja pyöritys kytkinakselin päästä sillä riittävän isolla moottorilla. Ja jos tupla ja tripla pumppuja joutuu teettämään niin siitä yksi niin iso ajolle kun koneessa puhti piisaa, ja siitä virtauksensäätövenan kautta suunta venttiilille ja sille moottorille mikä pyöritää sitä vaihelootaa.
Noin se pysyy edes missään budjetissa ,nopeusalueita saa riittävästi ja voima riittää lukkojen kanssa vaikka joku pyörä/akseli oisi ilmassa tai liukkaalla. Ja tuon virtausvenan voi laittaa joko ajopolkimeksi tms.ja se suunta vena suuntakahvaksi.

Projekti osiossa oli joku heppu värkänny 6x6 patrollin joka oli toteutettu melko simppelisti.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten