Viestiketju: Protot?
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 24.10.2004, 13:40
kaitsu kaitsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: hauho
Viestit: 433
Perusasetus

moi,ei se proto mikään maantien nieliä ole ilman kuormaakaan.
Tuli ostettua semmonen keväällä. Luulisin että täydellä kuormalla on 80 tiukassa kun tyhjänäkin hyytyy mäkeen 60. Verrataan omaan puoliperä lavettiin joka 25t kuormalla ei hyydy niin paljoo. Ehkä kuitenkin sisun ahtamalla voisi saada vähän lisää potkua maantielle maastoon ei tarvita yhtään lisää. Jos olet ostamassa prtotoa niin katso siitä seuraavat seikat,moottori pitää olla valmetin tekemä , on kestävämpi kuin leyland ja saa helpommin osia. Osa valmeteista on ahdettuja, mutta koneena niissä ei ole mitään eroa ahdetulla ja ahtamattomalla, ero on kytkimessä. Vaihteistot on lähes tulkoon kaikissa puuromaisia ja kaavio on 1 2 perkele 5. Eli siirto tangot hyvin väljiä. Jakolaatikot yleensä tihkuu öljyä muuten ehjiä ollut kaikissa mitä katellut. Omaan laitettiin uusi laturi ja starttikehä ja ajettiin konttorille, runkonumeron lyönnin jälkeen saatiin kilvet. Naapurille hain just yhden ja sekin on teknisesti kunnossa jakolootan vuotoa ja vaihteiston sekavuutta lukuun ottamatta. Kaikki on johonkin suuntaan kallellaan mutta sitä se ikä teettää. Käyttökulut ajoneuvoveron nimellä 346,75€ ja vakuutus pakollinen liikenne n 700e 0%bonuksella. Että ei muuta kun ostamaan ja taas on lisää kaverita kyselemässä että myydäänkö noita ihan tavallisille ihmisillekin? Monessa tapauksessa kannatta jättää vastaamatta.

Vastaa lainaten