Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni
Teknisesti tunnuksen poistaminen on "parin klikkauksen juttu", mutta sitä ei haluta tehdä koska poistetut viestit rikkovat topicien sisällön. Samaan henkeen kuin että myyntiviestien poistaminen on kiellettyä vaikka tuote olisi jo myyty tai poistettu myynnistä. Pääsääntö on että se mikä on kerran julkaistu jää pysyvästi palstalle. Tästä voidaan poiketa tarpeen mukaan, mutta nuo poistot tehdään viesti kerrallaan.
Jos palstan käyttäminen ei enää kiinnosta niin se on hyvin helppoa - senkun jättää osoitteen avaamatta. Kuolemantapauksissa käyttäjätunnukset on lukittu, mutta niissäkään tapauksissa tunnuksia ei poisteta. Jos taas vain haluaa saada näkyvyyttä omalle protestilähdölleen niin sitten saa minun puolesta suksia tunkkinsa kanssa valitsemaansa paikkaan.
|
En nyt kuitenkaan ala vielä tunkkia hautaamaan

. Ehkä aikaisempi kannanotto oli hieman "karkea".
Tämä on vain "arvailua" ja voi olla myös osittain tai kokonaan myös totta.
Eli "sanan vapaus puolin ja toisin".
Mun oikeuskäsityksellä kirjoittajalla on oikeus omiin julkaisuisiinsa, texteisiiinsä ja kommentteisiiinsa, jos kirjoittaja haluaa poistaa julkaisunsa, ym. niin siihen kai pitäisi olla oikeus. Ilmeisesti yhteisön omat säännöt ajavat näistä ohi.
Mun puolesta ei tähän aiheeseen ole enää tarvetta puuttua.
Kiitooos ja kumarrus....