Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 21.02.2014, 04:52
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

No nythän on niin että orkkis turbo lähtee konehuoneesta mäelle heti ku löytyy sopiva tilalle! Vakio solmua sinne ei tule, pakosarja T3 laipalla odottaa hyllyssä joten tuohon laippaan käypästä turboa etsimään, holset hx35 12pesällä on kuulema hidas heräämään, hx27 karkaa pakopaineet jossain kohtaa... mitä noiden välistä löytyy? Kokemuksia siis kaivataan! VNT ei ole vaihtoehto, tai on mutta ei mun auton kohdalla!

Selvennykseksi vielä, pumppu on toistaiseksi vakio. Pysyykin jonkin aikaa sellaisena, mutta jossain kohtaa suunnitelmiin lukeutuu visiitti mynämäelle... eli hakusessa turbo jonka saisi jollain tavalla välttävästi tai edes naurettavasti toimimaan hetken hiukan ruuvatulla vakio pumpulla ja josta löytyisi jatkojalostus mahdollisuudet alkaa hätistelemään jotain 200-250hv/400-500nm lappuja..
Vai suuntaisko katseensä suosiolla tuohon hx35 ja pyrkisi sit kaivamaan ton heräämisen kohdalleen pumppu"huollon" yhteydessä...?

Ja konehan on tuo tuttu ja turvaton 4D56..
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten