Peruutuskameran asennusta tuli korjailtua ja auttoihan se ja kuva näkyy nyt pääosin pätkimättä. Tosin tänään, kun auto oli hyötyajossa, niin ei ihan niin hyvin. Kävin työpaikalle hakemassa uuden jääkaapin ja kodinkoneliikkeen lastauslaituriin piti peruuttaa, niin eihän silloin tietenkään kuvaa näkynyt ollenkaan...

Siinä pihassa ei muutenkaan oikein näkynyt. Taitaa vaan olla niin herkkä ulkopuolisille häiriöille. Eli johtopäätös taitaa olla, että jos peruutuskameraa tosiaan tarvitsee niin kannattaa jaksaa se piuha vetää tai sitten ostaa parempi langaton, jos ne vaikka toimii paremmin...
Tänään sitten lisää tähellisiä asennuksia, eli eteen kanssa kamera.
Tuohon se asettui aika suojaiseen paikkaan.
Edellisessä kuvassa näkyvä pallo näkyy tuossa justiinsa kuvassa ruudun reunalla.
En mä kyllä nyt vielä oikein keksinyt, mitä tuolla kameralla tekee... Tai voihan nyt vaikka tarkistaa, onko joku laittanut palloja auton eteen, jos ei enää muista autoon kiivettyään.
Tänään meinasi käydä tämän auton kanssa liikenteessä hiukan säpsäyttävä tilanne. Työpaikkani kun ei ole tosiaankaan minkään valtatien varressa, niin oli melkoisen liukkaat tiet, kun oli jäätynyt tienpinta ja päällä vielä vähän lunta. Olin mä sen liukkauden havainnut ja hissukseen ajelinkin, mutta niin vaan lähti oikealle kääntyvässä jyrkässä mutkassa nelipyöräluisuun... Ei siinä muuten sen kummempaa, mutta kun vastaan tuli juuri silloin pakettiauto. Vaan sain sentään auton hanskaan ja pidettyä omalla kaistalla. Pakun kuski ei ehkä edes huomannut mitään, tai ainakaan ei näkynyt mitään pikaisia jarrutuksia tai ohjausliikkeitä. Joten hyvinhän se lopulta meni, mutta säväytti vähän kuitenkin.