Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ZAU
Hyvät ja selkeät sivut. 
|
Kiitos
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Patu925
Laittakaa ihmeessä vaikka exel-taulukkona iskarien ja jousien mitat. Olisi pirun paljon helpompi katella rojektiin hiluja.
Iskarien hankintapaikka ratkesi meidän rojektiin juurikin tuolla perusteella. Eli oli helppo vertailla vaihtoehtoja... 
|
Nämä oli vanhoilla sivuilla. Kun pääsen maanantaina lomilta takaisin töihin, niin koeatan laittaa iskunvaimennin infoa esille. Itse isksreiden tuotekorteissahan on pituudet, mutta kiinnike selvitykset puuttuu.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Tuo on hyvä pointti, helpottaa oleellisesti kun tiettyjä asioita pystyy katsomaan listattuna järkevässä muodossa. Varsinkin iskareiden kohdalla monesti se "oikea" ei välttämättä kuitenkaan ole oikea omaan käyttöön.
Minä en jotenkin näistä tykkää yhtään. Pitäisi olla helposti käyttäjän valittavissa mitä näkymää haluaa katsoa. Vähän sama kuin vaikka HSL:n sivut uudistumisen jälkeen, ei pysty käyttämään kännykällä ollenkaan järkevästi, kun puolet tavarasta piilotetaan johonkin eikä ole helposti löydettävissä kuten täyssivustolta. Itse käytän luurilla 99% täysversioita jos vain mahdollista, koska ne on lähes poikkeuksetta helpommat ja selkeämmät. Tuntuu usein, että mobiilioptimoidut on "optimoitu" niin, että niitä katsotaan joltain 320 x 640 näytöltä kymmenen vuotta vanhalla luurilla..
Mobiiliversiota lukuunottamatta on kokonaisuutena oikein hyvä verkkokauppa.
|
Ainoa ero mobiililla ja täysversiolla on esittelytuotteiden ja kolmen kuvalinkin puuttuminen. Kiitos Timo kuitenkin asiallisesta mielipiteestä.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MarkoK
Iskareita koitan valkata(RoughCountry) Mut miten noi kiinnitykset on  Selventäkää noi,S1,BP7,BP20,EB1,EB2 ja BP4 Kiitos. 
|
Koetan saada nämä selvitykset maanantaina esille.
Hyvää palautetta. Kiidoshh